Egzamin magisterski w dniu 31 maja 2019 r. (piątek), godz. 10.00, ul. Lea 27–29, sala 103
- Angelika Halota (spotkanie Komisji Egzaminacyjnej o godz. 9.00, ul. Karmelicka 16)
Konserwacja, rekonstrukcja i dekompozycja gipsowego odlewu płyty nagrobnej Filipa Kallimacha z Muzeum Narodowego w Krakowie w kontekście problematyki metalowej konstrukcji wewnętrznej, wzmacniającej obiekt
Promotor: mgr Marek Wawrzkiewicz
Recenzent: dr Janusz Sarkowicz
- Agnieszka Korzeniowska
Odtworzenie zaginionej kwatery Ścięcie świętej Katarzyny Aleksandryjskiej autorstwa Hansa Süssa z Kulmbachu w aspekcie dzieł sztuki zrabowanych podczas II wojny światowej
Promotor: prof. Grażyna Korpal
Recenzent: dr hab. Anna Sękowska
- Agnieszka Czarnecka
Problematyka konserwacji malowanych chorągwi jedwabnych na przykładzie chorągwi nagrobnej Katarzyny Żarczyńskiej z klasztoru oo. Franciszkanów w Krakowie
Promotor: dr hab. Marta Lempart-Geratowska, prof. ASP
Recenzent: dr Katarzyna Stępień
- Katarzyna Wyszkowska
Problematyka konserwacji obrazów olejnych uszkodzonych pod wpływem ognia na przykładzie konserwacji i restauracji portretu Adama Skrzyńskiego autorstwa Kazimierza Pochwalskiego
Promotor: prof. Jadwiga Wyszyńska
Recenzent: dr Regina Kozik
Egzamin magisterski w dniu 1 czerwca 2019 r. (sobota), godz. 9.00, ul. Lea 27–29, sala 103
- Joanna Głaz
Zastosowanie interdyscyplinarnych metod badawczych w celu potwierdzenia wspólnej proweniencji rzeźb przypisywanych do grupy pasyjnej z kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Szymocinie
Promotor: dr Janusz Sarkowicz
Recenzent: dr Roman Jacek Kieferling
- Nadia Wywiórska
Rozwarstwianie dwóch ikon malowanych na jednym podobraziu drewnianym: Chrystus Pantokrator (XVI/XVII w.) i Ostatnia Wieczerza (1. poł. XIX w.), pochodzących z dawnej cerkwi pw. św. Dymitra Męczennika w Czarnej. Próba charakterystyki warsztatu artystycznego pierwotnego malowidła
Promotor: dr Małgorzata Nowalińska
Recenzent: dr hab. Jarosław Adamowicz
- Regina Główczak
Opracowanie metody przywrócenia pozytywowej postaci malowidła odbitego na odwrociu płatów na przykładzie malowideł z Pałacu Spiskiego przy Rynku Głównym 34 w Krakowie
Promotor: prof. dr hab. Edward Kosakowski
Recenzent: dr Marcin Błaszczyk
- Katarzyna Hebda
Próba rekonstrukcji warstwy malarskiej parapetu chóru muzycznego z kościoła pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny na Nowsiu w Tłuczani
Promotor: dr hab. Grażyna Schulze-Głazik
Recenzent: dr Marcin Błaszczyk