UWAGA! Zmiany zasad składania wniosków o przyznanie świadczeń pomocy materialnej

Z dniem 1 września 2016 roku warunkiem przyjęcia przez Dziekanat wniosku o przyznanie świadczenia pomocy materialnej jest uprzednie jego uzupełnienie i wydrukowanie z systemu Akademus.
Każdy student posiada w systemie Akademus indywidualne konto za pośrednictwem którego jest zobowiązany rozpocząć procedurę ubiegania się o przyznanie świadczenia pomocy materialnej. Po zalogowaniu się do systemu w panelu po lewej stronie widoczna jest zakładka „Stypendium”: lista – widoczne rodzaje świadczeń pomocy materialnej, o które można się ubiegać (UWAGA: PROSIMY ZWRÓCIĆ UWAGĘ, ABY NIE WYBIERAĆ Z LISTY STYPENDIÓW ZAWIERAJĄCYCH W NAZWIE „DLA DOKTORANTÓW”) wniosek – widoczne wnioski utworzone przez studenta.
Aby rozpocząć procedurę ubiegania się o świadczenie pomocy materialnej należy z poziomu „Stypendium – lista” wybrać odpowiednie świadczenie i kliknąć „dodaj wniosek”. W pierwszej kolejności pojawi się okno z następującymi danymi:
– studia semestr – domyślnie ustawiony jest ostatni aktywny semestr, w przypadku studiów na więcej niż jednym kierunku należy wybrać odpowiedni kierunek studiów, w ramach którego student ubiega się o świadczenie pomocy materialnej,
– płatność typ – domyślnie ustawiony „przelew” (zgodnie z Regulaminem ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla studentów dostępna jest tylko taka forma wypłacania świadczeń),
– płatność konto – należy wprowadzić numer konta, na które przekazywane ma być świadczenie pomocy materialnej,
– uwagi – można wpisać ewentualne uwagi.
Po kliknięciu „zapisz” system przekieruje do właściwej części wniosku. Należy obowiązkowo uzupełnić pozycje oznaczone „gwiazdką” (za pomocą przycisku „dodaj pozycję”) oraz wszystkie pozostałe pozycje, które dotyczą danego studenta. Po uzupełnieniu wniosku należy kliknąć: „zakończ edycję i wydrukuj wniosek”. UWAGA: PO POTWIERDZENIU ZŁOŻENIA WNIOSKU JEGO EDYCJA NIE BĘDZIE MOŻLIWA.
Wydrukowany wniosek wraz ze wszystkimi złącznikami i wymaganymi podpisami należy złożyć w odpowiednim Dziekanacie Wydziału. Termin złożenia wniosku to termin przyjęcia wniosku w wersji papierowej przez Dziekanat Wydziału.
W razie problemów z logowaniem do systemu prosimy o kontakt ze wsparciem technicznym:
Joanna Firek
jfirek@asp.krakow.pl
tel.: 12 299 20 15
W razie pytań merytorycznych związanych z wnioskiem prosimy o kontakt z odpowiednim Dziekanatem Wydziału lub z Działem Nauczania:
Karolina Jachimczyk
kjachimczyk@asp.krakow.pl
tel.: 12 299 20 30
Janina Paluchowska
jpaluchowska@asp.krakow.pl
tel.:12 299 20 43